pistagenötter och burger king

idag är jag fortfarande sjuk. väldigt förkyld. jag och sulf åt på burger king till lunch, för det fanns inga sittplatser på 19kronorskebaben, tråkigt. vi gick hem sen och spelade lite heroes, tuggande på lite pistage och cashewnötter, smaskigt. nu har august också kommit hem, han spelar på moussies psp.. jag ska strax åka hem men först blir det nog en sväng på stan, behöver inhandla mig lite förnödenheter. undra vad kim har sysslat med de senaste dagarna.. hmm han är iaf kass på att höra av sig. illa.

Kommentarer
Postat av: sulf

haha, ja, det var mysigt, fast det mest var du som spelade heroes :P jag e hemma idag med.. :( ska ringa dig snart, men klockan e bara tjugo i åtta, så jag vill inte väcka dig :P love you bye :D

2008-04-04 @ 08:42:42
Postat av: sanna

heeej lis :) du ger mig beslutsangest..hmm, nagra dar till har jag pa mig att bestamma iaf. annars kan ju du och camilla komma till lund eller iaf skanelandet, det hejar jag pa :) hoppas att du mar battre och far en bra vecka! karlek babe :)

2008-04-07 @ 06:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0