regnig tisdag på gröna lund

idag har jag haft utbildning, det var min andra utbildning och idag fick vi kläderna, mina byxor är enorma, men med skärp så blir det nog najs, jag fick verkligen gå å dra upp dem hela tiden typ. pinsamt. det var jag och tre andra tjejer som skulle utbildas idag, vi fick lära oss att laga produkterna samt att ta emot beställningar å lite så. matvraket som restaurangen heter ligger precis vid vattnet så vi har en helt oslagbar utsikt över skeppsholmen, södermalm och gamla stan. very nice.

sulf sov hos mej igår och elvis har varit hemma hos mej några dagar nu. vi har gått mysiga promenader och lagat kinamat. häromdagen så knackade min granne på dörren och frågade om jag ville ha lite äkta pakistansk mat. å det ville ja såklart, han är från pakistan och jobbar på en genuin restaurang i gamla stan. så vi åt lite kryddig kebab, pakistanskt bröd och nån lammgryta, ovanligt men trevligt.

jag ska gifta mej till hösten. jag friade till dick och han sa ja! så vi ska te vegas och staterna till hösten. mycket spännande. haha. då kan man pricka av bröllop på sin to-do list innan man dör iaf. fyndigt. men först väntar midsommar och kryssning. dennis och kimpa hänger också på. very nice. som ni ser så har jag en massa roliga saker att se fram emot.

you know you love me - XOXO

Kommentarer
Postat av: sanna

heeej lisa, hoppas att allt ar bra :) nu har jag ansokt till universitetet men nu blir jag osaker...hade behovt prata med dig om det ;p iaf. ta hand om dig, ha en bra helg! saknar dig. mycket,
puss och kram!

2008-04-11 @ 01:14:33
Postat av: camilla

hej babe!
De blev för mycket igår och jag va så trött så jag knappt orkade stå på benen..så vi styrde raka vägen hem!
Hoppas allt är bra med dig!!
Miss you!

2008-04-11 @ 13:09:40
URL: http://comilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0