Relationship status: Ben & Jerry

jajamensan. Facebook borde ändra alternativen på relationship statusen.. för jag är och har varit nu ett bra tag hopplöst förälskad i dessa två män. jag pratade med charlotte igår för att förklara mitt nya typ av förhållande och hon förstod mej alldels utmärkt.

Ben & Jerry kan tillfredställa en på mer än ett sätt. Ben & Jerry finns ALLTID där för dej då du som allra mest behöver. Ben & Jerry klagar inte, gnäller inte och tycker verkligen inte att du behöver banta. Ben & Jerry passar alla smaker och det är munorgasm varenda gång. inte illa, inte illa.

jag försökte förklara för kim hur det ligger till, han förstod mej inte alls. han tyckte mest att jag var störd och sa "ameh, vadå det är ju typ som en kille med munkavel" kanske är det så att killar inte förstår den här typen av förhållande. detta underbara, ömma och ömsesidiga förhållande. Ben & Jerry räcker lääänge, längre än en feminuters reklam paus från Greys anatomy. ; )

Kommentarer
Postat av: sanna

hahaha, ah! jag haller med till 100%! hoppas du far en bra vecka lisa :) puss och kraam!

2008-04-15 @ 09:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0