sammanfattning: helg

sitter i skolan, vad ovanligt. hysteriskt trött och sliten efter en otroligt hektisk helg.

fredag: emsan och jag gör stan, shopp till vi dropp..:P hahaha. inhandlade en hel del bland annat två par nya skor, en bikini, ett par chinos och en supercute mörkgrön kjol. hög i midjan såklart. nu ska ja bara inhandla en snygg väst helst virkad i nån vaniljvit färg och en vit oversize tshirt med peacetryck. nice. hursomhelst så var jag stört trött. jag och N låg och slappade och kollade på film. då börjar telefontrakasseringen. naturell såklart. och jag gav med mej och drog mej in till stan. vi satte oss vid vattnet och drack öl och myste. drog sen vidare mot Riddarfjärden och club 90s. SÅ OTROLIGT klockrent. aqua, spice girls, backstreet boys, gyllene tider.. ja allt. i loved it. dit kommer vi garanterat att gå fler gånger. störtskön blandning utav folk också. kom hem ca 4 skönt med 4 timmars sömn innan premiäröppningen på gröna lund.

lördag: hysterisk dag på jobbet, kö som aldrig ville ta slut och en massa kändisar och spännande upptåg. efter att ha jobbat över i 2 timmar begav jag mej till slussen för att möta kim, dennis och patrik. vi tog bussen ut till mej i nacka och sen var det bara på med emo-outfitsen och börja festa. kim och dennis var otroligt tråkiga, jag är stört besviken på dem och reflekterar över om jag någonsin ska bjuda in dem till sthlm när det är fest. trist med sån inställning tycker jag. emelie och patrik stod för nästa besvikelse då de utan att säga till stack in till stan. tack gode gud för naturell. det är en brud som vet hur man har roligt. en massa utklädda människor, gratis öl och stämningen var på topp. ja menar hur ofta sitter man i sitt rum fullt med folk från tunisien och röker vattenpipa?`klockren kväll med andra ord.

söndag: jobbet. tog djurgårdsfärjan och var stressad som vanligt. fick sluta tidigare eftersom det inte var så mycket folk. skönt. hem och dunsa ner i sängen. låg och kollade på the wedding date och sen somnade jag, härligt vid klockan 20.

Kommentarer
Postat av: Naturellish

90s: Forever in my heart! ;)

Fetaste helgen nånsin! Puss!

2008-04-28 @ 11:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0