sexsnack på pendeltåg

ok, det händer typ varenda gång, så fort jag och emelie sitter på pendeltåget till eller från skolan så snackar vi alltid sex. ibland är sussie med, och hon vet verkligen hur man drar igång ett sexsnack och ibland är maya med, maya säger att hon är pryd men hon gillar när jag och emelie snackar. tydligen så är halva emelie på marknaden. det hade vi ganska roligt åt, vi skrattade även åt att maya inte visste vad halvainne betydde och emelie och maya hade ganska roligt åt mitt filmköp (som jag hade inhandlat tidigare under dagen) nu ska jag inte säga mer om den saken, det är alldeles för pinsamt för att nämnas här. det kan bara jämföras med porr.

hursomhelst. ikväll är det dags igen för desperate housewife. klockan nio så smäller det. underbart. ska bara äta lite kvällsmat och spela lite spel med august. ser ut som om det blir en mysig kväll och imorgon så ska vi kolla på bridget jones tillsammans med gruppen och sen blir det kanske utgång. "en laktosfri white russian, tack"

image243

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0