allt som behövs är en sång

genomblöt och trött. ganska irriterad också. underbara dag. hela dagen har varit deppig. jag ville inte ens öppna ögonen på morgonen. jag försökte iaf förtränga saker och ting som kan få mej att bli nere och deppig, gick inte så bra. blev påmind iaf. har egentligen ingenting alls att vara ledsen över. det finns de som har det värre, jag har ju inte ens det dåligt, men jag hade en obehaglig känsla i magen, typ en sån som man kan få om man glömt betala räkningar. hmm. så unni och jag steg ut i pissvädret och gick till burger king, en whopper gav dagen solsken sa anna. hon tog iaf en nyttigkycklingburgaremedfullkorn, hmmpft.

nu har mami kommit hem, hon är irriterad på mej och vill att jag ska ha tänkt ut allting i 48 steg före, lite tricky och efter mina inte så roliga regnpromenader så kände jag inte alls för att ta annas eftermiddag med elvis också och städa på det. det var tydligen ingen bra ide, för nu är hon sur. ska försöka muntra upp henne nu.

p.s oslo biljett bokad, den här gången blir det inte hemfärd förren den 19 december, då ska vi åka hem alla tillsammans, jag, nizi och gustav. såå underbart. det är vad man längtat efter hela hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0