and it breaks my heart

nu har älsklingen gått till jobbet, alldeles för tidigt tycker jag..men då kanske han får sluta tidigare också.. vi ska på fest idag. det är något som inte händer dagligen.. dick ska ha luciafest så vi har redan börjat ladda här nere på majorstuen. jag ska gå en sväng på stan snart. ska se om jag hittar nån makeup så ja slipper se ut som ett spöke ikväll, moahahaha. just det, idag är det lucia. jag  hade velat gå upp astidigt för att se på firandet på tv men jag sov. det var skönt att sova. jag får väl tvinga vicki att sluta lyssna på kent och sätta på nått lite mer luci-igt... vi åt jättegod chiliconcarne igår som jag gjort (såklart).. åt lite chips och kollade på tidsmaskinsfilm med samantha mumba. jag ska köpa en ny bok idag. har läst ut the boleyn inheritance. så bra, så bra. nu blir det kanske the constant princess eller twilight..

Kommentarer
Postat av: Jono

om en månad typ. Trevligt. Ut och sup med dig du som är ung och rask. jag är mest gammal och sjuk

2008-12-13 @ 23:29:40
URL: http://donjono.blogg.se/
Postat av: liv

Hoppas du också fick en klockren lucia:) Jag mår piss idag. hahha =) skönt att man e ledig iaf!! PUSS

2008-12-14 @ 13:05:04
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0