en tur och retur, tack

en turbulent torsdag som mest spenderades arg och irriterad. hur trøg får man bli egentligen? jag och mami gick på bio på kvællen, patrik 1,5 den var vældigt mysig och man typ skrattade och græt om vartannat. fin. før mycket popcorn och før lite salong. shopping på stadium, ett par vantar och ett par sockor. mys till vemdalen.

på fredagen var jag glad och jag hann klart musikquizet till morfars fødelsedagsfest. papi kom hem från slovakien och vi myste med pizza från "søders" och kollade på på spåret. (say what?) <--- bloggar om min glamorøsa vardag som desperate housewife. moahhha

sittande i en bil fram till klockan 15, gissande disneylåtar och godisætande. stannade på montecarlo i ludvika och tog med en skinkrulle hem till østansbo. klockan 6 kom alla gæsterna, hela slækten. god mat, gott vin och mysiga samtal om nær och fjærran. midnattssamtal till dej, du svarade, vi pratade længe. gillar. trodde man skulle få sømn sen, men sov i sofffan och fick ont i ryggen. pappa snarkade i sængen några meter bort så det blev att slå honom med coronnepinne hela natten tills han vart tyst.

sittande i en buss hela dagen. verkligen hela dagen. två timmar spenderades sen i karlstad. tid fanns det gott om. åt en ostmacka utan smør och tuggade på två æpplen. æntligen framme i oslo klockan 21.30. du kom och møtte mig, kall som bara den. såg ut som om vi var två frysta fiskpinnar. andedrækten blev till røk i natten. vi somnade i varandras armar. det ær lycka.



nu har jag varit hær i två dagarisch, jag har en massa planerat. om 35 minuter ska ja till ikea med lillebror och sen ska vi laga køttbullar och våfflor.. hmm.. igår var det en muslimsk høgtid så vi hade lite fest hemma. mycket roligt. Je t'aime.


Kommentarer
Postat av: sofiaa

så mysigt :D lisa, lisa, lisa. snart ska jag köpa din julklapp uuuuuuu hehe

2008-12-10 @ 08:01:27
URL: http://creamcheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0