sen blir det ingen civilisation.

ja jag vet det är tråkigt utan bilder. inga batterier i kameran åså är jag sjuk också. piss. tråkigt väder är det också. skulle egentligen med bruce och ivan ut idag/kväll, men eftersom min hals är störd och jag svettas och fryser omvartannat så kanske det inte skulle vart så lyckat. underbart. nee. nu kommer ja bara sitta å trycka i mej en massa onyttigheter hela kvällen, gråta och tycka synd om mig själv för att jag inte är där ute och dansar bort celluliter.. moahahhaa.

jag har iaf gjort några bra saker idag. jag har gått en sväng här på götgatan med bror. vi inhandlade julklapp till far. och sen när familjen åkt till vemdalen så åkte ja ner till stan själv för att hitta en fin present till mon amour.. det gick också bra. nu har ja mindre att oroa mig för. goodi.

just det ja, det kommer bli stört dålig uppdatering under jul och nyår, detta beror på att ja kommer bo i en hydda i skogen på ett berg lååååångt ifrån all civilisation. inte ens internet och tv har vi. eller jo en tv, den är  ny å fin men vi får ingen bild på den försen om ca 2 veckor. inge kalle anka för mig alltså. men jag vill passa på å önska alla en riktigt god jul och ett gott nytt år.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

God Jul Love! Skönt att ni kom till Stockholm allesammans :)Hoppas du blir frisk snart! puss på dig!

2008-12-20 @ 17:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0