sunshine in the rain

nu ligger älsklingen och sover. men solen skiner in igenom fönstret, så han vaknar nog snart av den.
 
jag vaknade av att min syster ringde.. en massa tjänster hit å dit. jaja. min hals är slemmig och jag tar varannan luft, varannan mucoagin (halstablett). idag är det en massa planerat. jag och mon amour ska köpa lite julklappar till familjen och sen blir det att städa och packa i ordning. imorgon bär det av till norrland. mys mys. äntligen jul.

ska lyssna på min partyskiva jag ska spela i bilen hela vägen till vemdalen nu. göra lite frukost och dansa bort min ömma och slemmiga hals. "if you like it then you shouldn't put a ring on it.".. lalallaa.

Kommentarer
Postat av: liv

Ååå hjärtat ska du till norrland nu=)!! Härligt härligt. Hoppas att du får det kanon! Hoppas du plockar med dig lite extra utav den härliga dialekten med ;) Love

2008-12-21 @ 23:51:58
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0