all heder till tobias

så egentligen låg jag och funderade på detta inlägg igår då jag inte kunde somna, jag hade för längesedan insett att mitt rum var så stökigt att det inte kunde finnas nån "ren" luft där inne, min säng var för varm och jag hade helt enkelt alldeles för mycket i mitt huvud. så vad låg jag och funderade på.

* the o.c borde ryan och marissa bli tillsammans igen? ( ok, jag har redan sett alla avsnitt å alla säsonger typ 3462 gånger men det är en ständigt lika aktuell fråga)
* ser fram emot camillas closure.
* vad är egentligen meningen med livet om jag inte kan vara "tillsammans" med andreas just nu?
* hoppas jag får mitt csn cash imånn annars är tentan fucked.
* vad för föremål ska jag ta med mej till grönan? (fortfarande inte löst)

så hmm. idag är det måndag igen, en mental helg. så det jag tänkte skriva om var faktiskt det att jag såg att en grymt rolig person låg på blogg toppen, all heder till honom, så jag funderade, är det lättare för killar än för tjejer att hamna på bloggtoppen? personligen bara älskar jag hans blogg. det kan bero på att jag mer eller mindre är besatt av att veta vad och hur killar tänker. jag är säkert inte ensam om detta som tjej. hursomhelst, tobias blogg är rolig, personlig utan att vara för privat och väldigt charmig, så all heder till dej.

nu ska jag skriva mitt debatt inlägg, leta rätt på mina betyg och intyg till gröna lund. ha en bra dag, p.s camilla det kommer gå toppen.


Kommentarer
Postat av: camilla

ps...detta är en fortsättning på samtalte innan!
jo jag glömde ju fråga hur du är sugen på att ta dig till flygplatsen? mötas i Alvesta? för de går ett perfekt tåg 10:12 såg är direkttåg och då kan vi ju fiska upp dig i Alvesta..kollade också dina tågtider från sthlm..och de går ett som tajmar in de rätt bra..du får vänta i Alvesta sisådär 15 min..tänk på saken iaf så hörs vi om de snart igen! Ta hand om dig! Du är cool!

2008-02-12 @ 13:35:03
Postat av: Tobias

svar: härligt värre, det är supernice där :D

2008-02-12 @ 20:48:20
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0