nu slutar vi.

vaknade med illamående och bestämde mej för att skippa föreläsningen och bara sova vidare. jag har ont i hela kroppen, huvudet, magen, hjärtat.. jag orkar inte mera. samma sak dag ut och dag in. vet inte vad mer jag ska skriva. samma saker som innan, man tror man mår bra, skapar sig en bild allt för att sedan komma fram till att man inte är älskad. inte på det sättet man ville vara iaf.

nu är det bestämt. vi ska vara vänner, jag ska se dej gå vidare. jag ska vara stark. du ska få se hur bra jag kan vara. men det är också fel. ge gustav 500 kronor plus reseersättning i ett grönt kuvert. men hur skulle jag kunna leva utan dej? prioriteringarna skulle vara mej först och dej sen. kanske sist. men så funkar inte jag. för jag vill ju verkligen må dåligt.

Kommentarer
Postat av: camilla

Jo, jag vet att det är just de jag har problem med..att se en ljus framtid..ser bara de ljusa som va förr! kan bero på att jag inte har nån susning alls om vad jag vill göra.. så håller mig fast vid de trygga och gamla..som du sa igår! men jag tycker om att prata me dig för du ger mig så många kloka råd :) du är en klok flicka :) bra att ha med sig på en resa som till Turkiet..! ta hand om dig! Krya på dig! KRAAAAM!

2008-02-04 @ 21:14:32
Postat av: liv

Hej älsklingslisa. Usch vad tråkigt att det blivit så=( Men samtidigt bra att ni testade igen, eller hur? Du kommer fixa detta, i promise. Älskar dig! My lovely. Puss puss. Du får ringa precis när du vill!

2008-02-05 @ 10:16:36
URL: http://liiv.blogg.se
Postat av: sanna

heeej liiis :) vet inte vad jag ska skriva for att gora det lattare for dig...men jag tanker pa dig, kom ihag att du ar bast och oslagbar. alltid!
sa kraft och massa kramar till dig, saknar. puss babe :)

2008-02-06 @ 02:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0