onsdag

solen skiner och jag har precis kommit hem efter en timmas lång promenad på söder med elvis. på dagens schema står det plugga med stora bokstäver men först måste jag ner till stan för att inhandla de två sista böckerna.  ska försöka få hit arjeplog emelie också. men klockan är bara 10 så hon är nog inte riktigt vaken än.

olyckligt kär och ensam, försöka se det positiva med singellivet, orkar inte. pratade med dej igår, vissa saker känns bra och vissa saker känns dåligt, känns som att allt jag vill är att du ska säga saker som får mej att må bra igen. oj vad jag tycker om dej. inte bra, inte bra.

gustav kommer hit på fredag. ska blir jätte roligt tycker jag. bo hemma hos mej i källaren så på fredag är det hem å städa efter tentan. jobbigt men defenitivt värt det. saknar dej.

Kommentarer
Postat av: Anni

LISA! nu får du ge dig, du är inte olyckligt kär, du bara intalar dig att du är det.
call me
love ya

2008-02-13 @ 11:23:26
URL: http://pleaseme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0