relax, take it easy

jag är lite stressad. min internetbank har lagt ner, jag får hem en massa telefonräkningar, csn verkar undvika mej, camilla vill ha turkiet cash och jag är så himla fattig. om jag inte får tag på csn snart vill säga, å om min internet bank kunde vilja funka. oj oj oj.

idag är det en spännande dag, första dagen i skolan på 1,5 vecka och jag är pretty nöjd med min krönika. känns bra. jag ska strax kuta ner till källaren för att spela lite the sounds å platta håret, jag är på bra humör idag. kan vara för att det är helg. goodi.

dagens outfit just nu: svarta mjukisbyxor å blå HAIF tröja.
dagens planerade outfit: svarta stuprör från gina tricot, relax tshirt från top shop, grå hoodi från hm, lots of blings.
dagens drömoutfit: svarta strumbyxor, hallonrosa kjolen från monki, svart silkesbody från monki å highheels.
gårdagens outfit: jeans från cheap monday, vit bomullströja från hm, puma sneakers.

till frukost blev det skinkmacka och snabbt bläddrande i DNs kulturbilaga. jag vill gå på bio. såg att atonement skulle släppas på dvd på måndag. hehe. snacka tryckfel. ja menar hairspray kommer ju inte ut på dvd försen den 15 mars. pratade med charlotte igår. världens bästa människa.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack så mkt :) ha en bra kväll!! jättekul att höra btw :)

2008-02-01 @ 17:30:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0