skola, skola, skola

så nu är äntligen alla tråkiga saker för denna veckan gjord. jag har skrivit rent mitt skolarbete och jag har skickat in det till läraren. imorgon är jag ledig så då blir det stan med bror och viktor. riktigt roligt. ikväll blir det tacos och oc, mys mys mys. har verkligen segat mej igenom dagen annars, träff med gruppen på morgonen och sedan grupparbete fram tills tre. drygt och huvudvärk. kände mej inte så fräsch heller. hmm. ska nog hoppa in i duschen. ska bara bädda iordning källaren först.

Kommentarer
Postat av: sanna

heeej lisa :) hoppas att tentan och skolarbetet gick bra :) har ar det torsdag morgon och jag ar TROTT. skont att vara ledig, jag vill ocksa! hoppas att du far en bra helg i alla fall. saknar dig, kram babe!

2008-02-20 @ 19:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0