sleepy friday

fredag. vaknade tidigt av att unni började packa iordning sina saker. jag följde henne till pendeltåget och nu sitter hon förmodligen på bussen på väg till växjö. tråkigt att hon åker hem men hon kommer ju tillbaka om ca 1,5 vecka. nu ska jag plugga lite, skriva klart det argumenterande talet och krönikan. jag måste skärpa mej med skolarbetet, jag är helt sjukt slapp. men just nu har jag verkligen ingen ork.

ikväll blir det kanske utgång med naturellish. jag känner mej trött nu, och jag vet inte om jag är på g, går och tänker på en viss person hela tiden, svårt att vara glad då. man kanske skulle ta sig en morgon promenad med elvis, samla tankarna lite, frisk luft gör en pigg så då kanske jag orkar plugga hela förmiddagen.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: i helgen blir det väl lugnt, vännerna typ =P självdååå ? :D

2008-02-08 @ 09:04:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: haha jasså, njea träna tar jag nog de lugnt med i helgen ;)

2008-02-08 @ 11:12:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Anna

jag hoppas du är på, för jag är fett på utgång ikväll! barasåduvet.
pussis.

2008-02-08 @ 13:51:05
Postat av: camilla

hej min fina!
sitter och kollar lite tågtider för resna till Kastrup! de går ett direkttåg härifrån klockan 10:112 på morgonen :) så de vore toppen om du kunde komma hit dagen innan och sova här :) iiih!
Måste höras snart igen! ringer i veckan! ta hand om dig!!!

2008-02-08 @ 23:14:38
Postat av: Tobias

svar: tack så mkt :) hoppas intervjun går vägen.. ta de bara lugnt =)

2008-02-11 @ 10:32:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0