blå himmel och vänskap, det är det man borde leva för

idag skiner solen från en alldeles blå himmel. det är kyligt ute och genom fönstret kan jag se en dagisklass leka i parken. idag ska du åka hem. men jag vet att det kommer bli bra. jag tycker om dej. och du tycker om mej också. imorgon är det skola igen. seminarie klockan 15 med min underbara klass. vill verkligen inte byta sen, jobbigt med muntliga prov i en helt ny grupp. pratade med arjeplog-emelie igår. vi finns där för varandra och jag tycker om dej väldigt mycket. känns som att vi har känt varandra mycket längre än vad vi har. om jag hade haft ett kort på dej så hade jag lagt upp det här, men du är inte lika kamerakåt som jag är och därför finns det nu inge bildbevis på dej.. men det kommer, vänta du bara.

camilla, nästa vecka går jätte bra att du kommer hit, jag har föreläsning på måndag och seminarie på fredag så det kan vi ju lösa.. vore verkligen hur roligt som helst om du hälsade på. måste städa först bara. hehe.

i eftermiddag blir det fika och ev champange hemma hos mamma och pappa, jag fick G på tentan som jag var nästan 100% säker på att faila ( IBskada). andreas följer också med men sen klockan 18 åker han hem till gemla. längtar nästan redan tills nästa gång vi ses.

Kommentarer
Postat av: sanna

LISA! jag blir sa glad for din skull. jag hoppas att du mar bra - du ar vard det allra, allra basta. glom inte!
nu har jag besok fran Sverige, min byralada ar fullproppad med djungelvral och pa sondag ger vi oss ut pa en liten roadtrip till Sydon. I mandags ringde jag till Tina och fragade om jobb pa mcdonalds. Kanner inte du dig ocksa lite sugen? Du, jag och Camilla i sommar? Haha :)
Iaf, nar jag kommer hem sa maste vi prata. Har gatt alldeles for lang tid nu.
Turkiet ja, langtar. Mycket!
Ha en bra helg och kom ihag att jag tycker om dig i mangder. Puss och kram lovely! :)

2008-01-10 @ 11:40:53
URL: http://montecore.blogg.se
Postat av: Malin

älskling!!! Vad glag jag blir när jag läser!!! Tänk vad bra allt kan bli helt plötsligt! Saknar dig väldigt mycket, är avundsjuk på camilla... Om alla ni tre ska tillbaka till donkan är ni iallfall skylldiga mig ett kort på det, hahaha. Ni tre där igen o jag hade busringt så ofta jag fick en chans! ta hand om dig sötnos:) pussilusskan (K)

2008-01-10 @ 16:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0