borta bra men hemma bäst?

nu är jag hemma i stockholm, inge london, inge ludvika, inge västerås. bara jag i stockholm. helt själv är ja ju faktiskt inte, familjen har flyttat upp nu de gör i ordning lägenheten. spännande. moussi spelar dataspel och citerar napoleon dynamite var femte sekund, "Tina eat the food". systrarna plattar håret och kollar på how to lose a guy in ten days medans farfar kollar på skidåkning. allt är som vanligt.

pratade med en viss person imorse, känslor som vanligt all over, men nu har vi någon form av förhållande. du och jag. så som det ska vara. jag håller tummarna och ser verkligen fram emot att få träffa dej på måndag. du och jag. du och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0