lisa och molgan en torsdag

hemma hos älsklingsmolgan.. du är min riktiga vän inte min låtsasvän, jag har kommit över det
där  med justin timberlake nu. det är lugnt. tycker om dej. vi kan vara riktigt filosofiska ibland, du å jag. nu har vi pratat religion, tapeter, tatueringar, killar, sex, känslor, donken, kakor, hårfärg. med dig kan jag prata om allt. vi har varit nostalgiska och kollat på sommar kort, midsommar och öland. hur roligt som helst. nu ska vi göra extreme makeover äta chippe å dippe och bara mysa. molgan skriver inköpslista och vi lyssnar på alle-musik. lips of an angel. kan molgans systrar aldrig sluta sjunga? får hoppas på lite sovmorgon imånn sen blir det shopping med mikka. mysigt. har lyssnat på freestyle. mycket. känslor som inte släpps fram läggs på varann. så är det. men ikväll är det lisa å molgan som gäller. det borde vara så oftare. hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0