mcfest en fredag i växjö

sitter hemma hos mikka nu, bror är här. de pratar wow ocg jag orkar inte med dem. vi har festat ikv'll. klockan är snart 3, jag är ganska trött. hemma hos mikka vi 5 efter en runda på stan med emelie och molgan. vi lagade tonfiskpasta hos mikka och sen gjorde jag mej snygg, försökte iaf. mikka tyckte jag var het. :P glad blir man av sånna ord. simon kom och vi sjöng singstar och spelade guitar hero, mycket roligt. bror kom och emma kom. lite mer folk. simon och jag hade ett seriöst samtal om livet, jag har nog gjort han besviken. men det vore inget nytt, känns som att jag gör alla besvikna. drog till deluxe och träffade ischvan. dansade och träffade mer donken folk och även robban, roligt att han kom ihåg mej, sjukt kul. ett tag. stannade kvar längst. såklart och nu sitter vi här, bakis mat tonfiskpasta och nattbuss senare. jag saknar kim, saknar sanna, saknar emelie, saknar liv saknar lejla och saknar andreas. vad är det egentligen man ska leva för?

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: mysigt med koh samet, var det bra där ? :)

2008-01-26 @ 14:46:32
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: sanna

ah, saknar dig ocksa. mycket.
till sommaren, till sommaren..
glad att ni hade kul iaf, ta hand om dig. puss och kram

2008-01-26 @ 22:25:57
Postat av: Lejla

Och jag saknar dig!!

Var sa lange sen vi sags nu.. Maste traffas sen PRECIOUS!! :)

Massa karlek till dig!

2008-01-27 @ 00:05:41
Postat av: camilla

men jag då? :(

2008-01-27 @ 20:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0