på promenad genom stan



så då var det äntligen helg. ioförsig så har jag typ helg hela veckorna men nu slipper jag iaf ha ångest för att jag inte pluggar så mycket som jag borde. men jag klarar mej ändå.. jag är ju trots allt ganska bright. kan inte sluta skratta åt att jag faktiskt är smart. ingen på donken kan riktigt tro mej när jag säger att i min klass så räknas jag till de smarta..;) damn im good..

idag regnar det ute men det är väldigt varmt. jag har precis kommit hem efter att ha gått en mega promenad med elvis.. ska föra över lite pengar till dennis nu å sen ska jag kanske kanske kanske städa mitt rum, det finns en risk för att jag väljer att springa över till ica å köpa lite granatäpple och kollar på notting hill istället, men som sagt. vi får se.

får en massa förfrågningar om jag ska sommarjobba på donken samarkand i sommar. men nej nej och åter nej! det skulle isåfall vara min absolut sista utväg, jag har ingenstans att bo i växjö till att börja med och det känns taskigt att "hyra" in sig hos nån. fast om jag skulle bo hos mikka kan man ju nästan räkna med galet mycket mcfest och det har ju faktiskt varit roligt tidigare..:P

Kommentarer
Postat av: Julia

regn är inte så kul :(

2008-01-12 @ 13:17:58
URL: http://juliajosefine.blogg.se
Postat av: camilla

JA!! LISA!!! JAAA!!
Donkenfester! inget slår dom..inget!!

2008-01-12 @ 18:50:36
Postat av: liv

Hej baby!! Längtar satan tills du kommer :) Ska bli så GRYMT kul!Hörde att Camillis skulle upp & hälsa på dig nu nänsta vecka, härligt! Vill också hälsa på snart... Ska bli skoj med modevisningen..hmmm men har alla dina syskon slutat skolan här nu då?? PUSS PUSS

2008-01-12 @ 19:28:05
URL: http://liiv.blogg.se
Postat av: Josefine

nepp inget regn.. sol :D

2008-01-13 @ 11:15:36
URL: http://juliajosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0