så var det dags igen...

nu har jag varit i växjö igen, träffade massa underbart folk. molganmys på torsdagen, mcfest på fredagen, modevisning å vinpimplande med jossan, fest på stenladan med lammkötten.. haha. en helt underbar helg som jag kommer tänka tillbaka på med ett leende på läpparna.

nu är jag i lund, och allt vad det innebär. ska förbereda en överraskning för andreas då han kommer hem från skolan, jossan vet vad det är..:P hehe. vi har kollat på film och sovit. det var kallt så jag sov inge vidare. vill inte åka hem imånn. vill vara kvar här och jobba på oss, få oss att bli så där bra som jag vet att vi kan bli. men vi får se. nu ska jag vara här och njuta av varenda sekund och sen får vi se när vi kan ses igen nästa gång. förhoppningsvis så dröjer det inte så länge, men vi får se. känns ju som sagt som att det är jag som kämpar för oss och inte han. han är svår. men jag vill så gärna att det ska bli så bra, så bra som det kan bli. tycker om dej.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: kul att höra :D yes vi var i bangkok, asnice där med :)

2008-01-28 @ 14:19:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: jao både på paptong market och chavechak typ :D haha så nice!

2008-01-28 @ 15:19:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0