seminariefredag med mårten och arjeplog-emelie

nu har jag och mårten precis skrivit klart vårat seminarie arbete, nu ska vi bara genomlida 2 timmar trist seminarie och sen är det helg. vi får väl se vad som händer i helgen, jag har inga planer utan ser mest fram emot att ta det lugnt och softa med familjen. äta god mat, kolla på massa film och spela heroes. usch jag borde skaffa mej ett liv.. haha.

igår såg jag northanger abbey med mamma och sofia, kunde verkligen inte sluta skratta åt sulf som satt å vred sej i soffan pga alla pinsamheter i filmen. roligt.. egentligen borde jag städa mitt rum men det känns jobbigt, så mycket grejer där nu. borde flytta snart, damn. har ju ev två lägenheter på g, hoppas hoppas. jag måste också hitta en roomie.. nån som är intresserad?

Kommentarer
Postat av: camilla

LISA!! jag kommer!!! Ringer dig på söndag eller nåt...fär här vill jag inte vara kvar!!!
KRAAAAM LOve

2008-01-11 @ 18:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0