stockholm och lund.

jag trodde du lekte med mina känslor. men du förstod inte dina egna heller.

vi ska ge oss en chans, du ger mej en chans. jag är väldigt lycklig, men samtidigt rädd, för jag har svävat bland rosa moln och sen upptäckt att jag inte hade vingar. det gör så ont att falla. ont att falla från höga höjder.

vi har gått på stan, ätit middag med familjen på italiensk restaurang, spelar heroes, skrattat tillsammans och gråtit tillsammans. igår var vi på bio. arn var bra men lite stressig. idag har vi inga planer. vi får se. jag tycker om att veta att du ligger där nere och sover. vill inte att du ska åka hem imorgon. jag vill sno en cykel och cykla till hammarby sjöstad. klättra upp till fåfängan och se ut över stockholm. dricka kaffe latte och bara vara. bara vara med dej. jag tycker om dej.



Kommentarer
Postat av: camilla

Du är verkligen vrd det bästa!
och du..vet du va! jag blev plötsligt hur sugen som helst att besöka dig i sthlm nästa vecka :O
jag är ju lediiiig till helgen!
men du går väl i skolan??
HÖÖÖRS!! KRAAM

2008-01-09 @ 12:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0