when I'm 64

tillbaka på ruta ett, eller kanske inte ändå. vi ska ta det långsamt. jag hoppas jag lär mej någonting. jag känner mej iaf lite starkare idag än igår. livet går vidare, fattar egentligen inte varför jag är deppig. jag känner mej som sagt som 64 och mitt liv ska snart ta slut. men jag har ju egentligen ingenting att klaga över, världen ligger för mina fötter och det enda "jobbiga" jag har i mitt liv är att bestämma vad ja ska göra med den, det tar inte slut nu, det är bara början...


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: sant =) nej usch hatar att läsa böcker, och framför allt på engelska ;)

2008-01-31 @ 18:41:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: sanna

heej lisa :) for tidigt aldrande beror nog pa allt slit pa donken, haha :) nej men, tanker mycket pa dig. ta hand om dig. saknar dig, KRAM!

2008-01-31 @ 20:54:08
Postat av: Linnéa

hej gumman!

Saknar verkligen dig, ska bli super att träffas snart!
Hoppas att du inte deppar ner dig för mycket, själv uppträder jag konstigt ibland oxa, kan verkligen bli deprimerad när allt egentligen är toppen.. Gäller att uppskatta allt som är bra, ett mycket bra tips, har dock svart att leva efter det mig själv =/ men jobbar pa det! Kämpa och kom ihag alla dina vänner som älskar dig =)=)
Puss!!

2008-02-05 @ 19:06:09
URL: http://lllinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0