go ivan, its your birthday!

igår var det ivans birthday. brist på cash gjorde så att han fick en muntlig present, asså jag sa så trevligt jag kunde att hans riktiga present skulle komma nästa vecka. vi gick till va piano och åt italiensk pasta i mysig tunisisk miljö. naturell var fabulous som vanligt i svart volang klänning från top shop och ivan hade sin klassiska party outfit, totally black med röda skor. mina vänner är så fina. nizar hade köpt en ny fin skjorta och jag hade faktiskt lämnat mjukisbyxorna hemma och ersatt det med min fina klänning från ASOS och skyhöga klackar från h&m. efter middagen hamnade vi i humlegården på lite mousserande vin. mycket festligt och bohemiskt. hum hum från humlegården...som bellman skulle sagt.

nizar och jag försvann sedan till södermalm och kingstown vid ringen. mycket fjortisar, redbullvodka och rnb senare var vi slitna och sugna på att åka hem till ektorp. mysig dag och grattis ivan,

shakira och 50 cent forever.

Kommentarer
Postat av: camilla

LISA!

på fredag kommer jag och sanna :D utång på kvällen?

KRAAAM

2008-07-21 @ 10:16:56
URL: http://camillalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0