quick fix and heartbeats

solen skiner, de vita tyg shortsen är nytvättade och min nya monki tröja sådär härligt grå. tyvärr är dock mitt hår en fruktansvärd historia, tovigt, slitna toppar, blond utväxt och alldeles för flåtigt efter timmar på jobbet. hmm. vad gör man, jo man sprayar och flätar te at. lovely. nu ska jag kuta bokstavligen till sergelgatan för att få tag på en tjusig väst till min syrra jag är alldeles för rar och sen blir det att få till bussen till jobbet, så man är där i tid, annars blir det samtal.. moahahaha.

ikväll kommer elin hem till mej, vi ska kolla på film och äta feta saker, sug på den ni, kollektiv solrosen..;)


Kommentarer
Postat av: Naturellish

feta saker?! omg lisa! du behöver verkligen komma och bo lite hos oss så du får lära dig självsvältens alla härliga sidor! ;) självsvält for life som vi säger i kollektiv solros.



learn it, live it, love it.



you know you love me.

xoxo

gossip girl.

2008-07-16 @ 10:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0