updates

nu har jag och ivan precis varit och sett mamma mia, lite besviken över att min favvo abba låt inte var med, men annars så var det en bra film med mycket skratt, kunde dock vart lite längre så att man fått komma närmare personerna. hmm.. forever young 2 som ivan sa. yeah right.

livet med nizar går jätte bra, han borde svara när jag ringer nu ioförsig, han kan väl inte sova redan? hmm.. imorgon blir det frukost med frida från ludvika och sen är det jobb jobb och jobb. på onsdag är det iaf dags för lite sleepover med elin från grönan. vi ska dricka vin, se på film och mima framför speglen med hårborstar. love it.

bror min är i oslo och lever loppan, får väl hoppas att han får ihop pengar till en resa iaf, själv har jag börjat utveckla min cv och snart flyttar jag in till ivan och naturell. tillsammans är man mindre ensam. en bra film för övrigt.

you know you love me.. ;)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

aaaah äntligen lite uppdateringar :)



lycka till med flytten lisa!!

2008-07-15 @ 13:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0