datanörd och blåa remmar

sitter fortfarande och segar framför datorn. boken om new age ska vara slutläst till imånn och jag har en massa kvar, huj huj huj. sitter faktiskt å funderar lite, på livet i allmänhet. lätt, svårt, å nu kanske jag inte behöver ta mina beslut själv, överlämnar dem till sj istället, mycket mer bekvämt. hursomhelst, nu hoppas jag nästan på växjö. we'll see. we'll see. min godis påse börjar ta slut och om ca 30 min är sulf här å då ska kartongerna vara packade och klara för avfärd. just det jag måste ringa grönan också, utbildning nästa vecka. roligt. betalade min tre räkning idag så nu är jag fattig. men snart bara en vecka kvar tills man får mer cash å sen har jag lite skulder att kräva in. hehe. naturellish ska få sina pengar också, det har jag inte glömt.

you know you love me - XOXO

Kommentarer
Postat av: natta

spana gärna in min blogg där du kan läsa om allt och inget.
tjusig blogg du har btw !:)
ha det gött

2008-03-17 @ 15:55:12
URL: http://nathallies.blogg.se/
Postat av: Olivia

Vem behöver inte mera cash kan man ju undra

2008-03-17 @ 15:55:18
URL: http://oliviavr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0