en utmaning från camilla



SENASTE GÅNGEN.
Du grät: förmodligen över en a-issue, men det var ganska längesedan nu.
Du tränade: räknas långa skogspromenader?
Du solade solarium: med unni för typ en månad sen.
Du skällde på någon: tysta aggressioner är mer min grej.
Du var utomlands: London över nyår!
Du köpte nya kläder: blommiga skjortan i västerås. precious.
Du åkte buss: till lasarettet i västerås i torsdags
Du åkte taxi: efter utgång i västerås med kimpa å niklas, två veckor sen.
Du åkte tåg: i torsdags, till västerås såklart!
Du smsade någon: igår till dick. världens underbaraste människa.
Du ringde någon: gröna lunds telefonsvar. imorse.
Du camade med någon: aldrig hänt, eller jo kanske med emelie nångång på högstadiet.

HAR DU NÅNSIN.
Hoppat studsmatta: yes.
Ätit fiskbullar: typ en gång i veckan, med hummersås. mm
Tagit kort på dig själv: egopics är det bästa som finns!
Skrattat så att du börjat gråta: har väl hänt.
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: jo, förmodligen.
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: jao
Badat mitt i natten: jo, midsommar, fast det kanske inte var mitt i natten, men typ.
Åkt berg o dalbana och spytt efter det: never!
Gråtit till en bok: jaa, typ harry potter. sånt är känsligt.
Varit rädd för tomten:  inte vad jag kommer ihåg.
Fått IG: inte da, jag är bright

FAVORIT.
Band/artist:
the sounds, mm
Låt: just nu, lätt typ nån schlager..
Mat: pasta
Färg: svart
Dryck: mousserande vin
Känsla: pigg å glad, dans!
Lukt: regnig asfalt
Årstid: höst
Dag: lördag
Lärare: snygg-klas
Glass: twister
Godis: choklad
Alkoholdryck: mousserande vin, cosmopolitan
Klädaffär: H&M, kanske indiska också.
Film: många
Bok: the great gatsby
Kändis: natalie portman, keira knightly, jondahl tomassen
Plats/ställe: där det finns roligt folk

tack camilla..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0