jag tycker du borde veta det här om mig



så jag sitter hemma på södermalm och funderar. har precis tryckt i mej en massa tacos å glass på det. nyttigt. idag har vädret varit strålande och jag var super nära på att inhandla en söt vit tunika hippie style från indiska. sen blev jag seg så sulf å jag gick hem igen.

ser fram emot helgen. imånn blir det shopping och girls night out. dansa hela natten lång. på lördag så ska jag och syster städa och packa iordning min källare i kartonger. sen blir det förmodligen en massa OC och cheese balls. cant wait. på söndag kommer anna hit från lidköping. har inte träffat henne sen typ fem år sedan. shiit det var verkligen länge sedan. jaffa sa fanta du lilla dryck, jag vill dricka opp dej

så om man säger till någon man precis träffat att om du vill lära känna mej fort så kan du ju bara kika in på min blogg, kanske utan att ha tänkt på det för mycket så inser jag nu att bloggen trots allt är otroligt privat. jag menar man kan ju verkligen lära känna allt om mej på en sisådär fem minuter. här finns hela mitt liv, vad jag gillar (plastarmband i neonfärger) vad jag inte gillar (bandspagetti), vilka jag gillar (vännerna å familjen), vilka ja ogillar (inga kommentarer). man hittar pinsam musik jag verkligen älskar att lyssna på (special d) man hittar otroligt roliga videoklipp (hairspray). vill man egentligen lämna ut sig såhär? hmm...

Kommentarer
Postat av: camilla

Packa ner i kartinger?? har jag missat nåt? ska du flytta Lis? jag jobabde med din lillasyster igår..viklet va mycket trevligt! Ta hand om dig :)

2008-03-07 @ 11:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0