måndagar är ändå inte helt hopplösa

somnade nästan på föreläsningen idag, den handlade om nyandlighet och föreläsaren såg ut som håkan hellström, emelie hade gillat det. jag har ju som sagt färgat håret rött och det funkar bra, fortfarande lite ovan men men... jag har mega issues, tänker inte disskutera dem här just nu, för alla är så trötta på mina issues.. speciellt kim å dennis, tycker om er ändå. pratade med världens underbaraste människa igår, dick. han berättade om ett ragg han hade i fredags, en 41 årig kvinna. "å jag bah kör den vanliga raggningsfrasen: A men du ser ju inte ut att vara en dag äldre än 32" fy fan vad jag garvade då.. haha. finns ingen så skön som dick, vem skulle annars använda den raggningsrepliken och lyckas med det. underbart.

annars ser mitt liv ut typ som vanligt. jag sover, är i skolan, reser runt lite (västerås å ludvika) och jag ska flytta ikväll till mitt alldeles egna studentboende. sulf kommer hit å hjälper mej och farfar lite senare och sen ska vi hem till mami å papi för att fira att jag är så bright. dvs 42 av 44 på senaste tentan. det ni! im so bright!

på onsdag kommer mr. x hem, det kan ni ju klura på vem det är.. han har varit i egypten och jag saknar faktiskt våra samtal. hmm. så ska jag ner till växjö till helgen eller ska jag sitta hemma å sura för mej själv, men ändå sitta skönt på avståndet. du gör det inte lätt för mej. åh issues dessa issues.

i know you love me. XOXO-

Kommentarer
Postat av: camilla

ja jag saknar dig med! Vi får ta och ringa nån dag! växjö i helgen? Hör av dig om de!!! På fredag blir de grace och big party! Jobbar på lördagen..hej då är jag bakis men på söndag är jag nog ledig :) Hörs snart! Love you

2008-03-17 @ 15:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0