SJ får bestämma

så det är onsdag, förmiddag, morgon. unni kom hem igår, väldigt roligt och en massa issues som skulle gås igenom. mycket mysigt och ikväll kanske jag ska flytta... jag vill flytta nu! får se om det blir att hyra ett mega släp ikväll eller hur det nu blir. först är det iaf skola och seminarie till klockan 4.

lyssnar på lite melodifestivalen bitar, gillar den operainspirerade biten av therese anderson. alot. har inte bestämt mej än angående växjö, tar det imorgon, kanske. jag har kommit fram till att jag gillar att skjuta fram mina beslut. lämnar det lite i sjs händer också. om det finns billiga biljetter så.. kanske. kanske. vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0