världens värsta bästis

ja det är väl jag det. jag är oftast kass på att höra av mej då jag verkligen lovat att göra det, däremot ringer jag typ alltid då det inte passar sig. hmm.. skärpning. men jag lovar emsan du ska få ett samtal idag, vi har en del att prata om. believe me.. (issues hehe) bidde ingen flyttning igår, farfars bil pajade och vi höll på att bli överkörda av tvärbanan. uj uj uj. så sulf å jag fick promenera i pissvädret ända till hammarby allé och husvärdskontoret, nu har jag nycklarna till mitt place iaf. yey. med buss hem till mami å papi. åt 19 kroners kebab för att fira att jag är så bright med sulf å moussi, vi spelade heroes sen och sulf tryckte i sig 2,5 mars.. :P för att fira att det gick så bra hos tandläkaren för henne..

idag är det dags för grupp arbete. jag är sugen på ett äpple och ska ta och hoppa in i duschen innan jag drar mot pendeltåget..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker om dig ändå bästis, det vet du :)
(jag är kankse inte alltid bättre själv)
krya på dig nu!! puss

2008-04-13 @ 16:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0