tu es mon petit igelkott

image244

hahah underbar franska. vem orkar egentligen sitta inne och läsa bloggar då det är typ 23214 grader ute. hmm det är äntligen skönt med sol men jag jobbar hela dagarna och är fortfarande lika blek som alltid. pissigt.
 jag och N kilar stadigt nu kan man säga, här om dagen var vi ute vid havet och picknickade och badade. mycket mysigt. galet kallt men ändå helt ok.

sitter hemma hos mami och papi nu. har snottat sulfs mobilladdare eftersom min är spårlöst försvunnen. damn it. men snart så ska jag kunna vara anträffbar alltså. wonderful. ska ta och ladda upp bilderna på min och ns picknick lite senare, kanske imånn, beror på om jag kommer hit då. hade tänkt sova här iaf. mysigt. kram kram

Kommentarer
Postat av: TUMADRE (tre tävlingar!)

Härligt väder idag också eller? :)

2008-05-30 @ 13:21:56
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0