a shot at love


a shot at love med tila tequila har ju spelats i repris i oändligheten nu. jag tror jag har sett första säsongen typ 8 gånger..på måndag börjar säsong två (trodde hon redan hittat sin love, men jag klagar inte) här i norge och även fast jag redan vet vem som vinner så ska det bli spännande att se säsong 2 iaf. stackars nizar, han verkligen avskyr tila tequila. jag tycker det är asroligt. tila är ju också skit söt. det ska tydligen bli ännu fler säsonger men efter sista avsnittet (som gick i maj eller juni 2008) så har tila sagt att hon inte ska medverka i ännu en säsong, så tydligen blir det med en ny "bachelorette". vill man se mer av tila så kommer det snart förmodligen en till realityshow med henne om hennes vanliga liv.

Kommentarer
Postat av: sulf

hahahahahaha, du e rolig du

2008-10-11 @ 09:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0