go friday go

jahapp.

jo så ær det. fredag. igen. inget jobb. still. skulle fått svar idag, ingen telefon som ringt. ringer kanske snart.

jag har gjort en massa saker idag. jo.                          jag har lagat varm choklad med grædde, bakat brød och gett mon amour med makrill på. jag har gråtit, jag har skrattat jag har promenerat till coop utan plånbok.

jag har kollat på film. what happens in vegas med treat williams, underbar fredags øverraskning, det blir inte mycket bættre æn så. jag har också sett fool's gold och den har gjort mig mer sugen på att studera historia/arkeologi.

nu ska ja gå till hm før att køpa en hårborste, lite foundation och eftersom jag kænner mej så snæll idag, ett par kalsonger till mon amour. som førøvrigt ær på jobbet nu. good for him, ikvæll ska vi laga mysig middag med ljus och spela heroes.

dagens outfit: svarta smutsiga mjukisbralls, fd vita strumpor, søndrig oxford t-shirt och halvflåtigt hår i tofs. før dagens nøje så ska ja nog teomed fota en dagens outfit, kanske till och med då ja promenerar runt hær på majorstuen, som ær typ oslos østermalm. skønt att jag gillar att vara mig sjælv.

peace out.

Kommentarer
Postat av: sulf

hahaha, du är så söt :D

2008-10-31 @ 19:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0