Hallem said

nu börjar jag bli sömnig, det är lill.lördag men ingen tillskymmelse till fest och utgång. sitter istället hemma och myser med mon amour, läser arn och slö kollar på  tila tequila. dricker cola och äter banan. saknar familjen och värmen vid brinnande ljus. en dator i knät, sexandthcity på tvn, unni som vill göra en massa listor och sofia som diskuterar situationen i colombia. nu ska vi sova, det finns en dag imorgon också, förhoppningsvis så får jag gå på lite intervjuer då. spännande.

p.s fick svar på mitt mail till sandys på götgatan och jag skulle få komma in på en intervju imånn klockan 18, drygt att  vara här då utan jobb. men får väl jobb snart antar jag. dick som var här innan var mycket hoppfull. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0