ibland förändras saker och ting

nu sitter jag med min lillasyster på högbergsgatan och mumsar kladdkaka. mycket gott. idag hände allt och ingenting. jag vaknade klockan halv 9, lilla syster unnicus demonicus ringde och väckte mej för att säga, "oj, då var det ingenting" och sen hade jag lite svårt att somna om efter det, i två nätter har jag haft extrema mardrömmar om mitt nya jobb. det lilla mysiga cafet på götgatan. det var inte för mig om man säger så, ägaren var hur oseriös som helst och nåväl, efter att ha fått slava två timmar gratis utan någon som helst aning om hur man gör en caffelatte med irish creme, så panik. nåväl, jag klarade det ju galant iaf, så fick jag jobbet. men ångesten om att gå tillbaka till den sliskiga ägaren, aka. min chef så knöt sig magen, men jag hade ju inget annat jobb så.

men så som en gåva från himlen så ringde min lilla precious lillebror och berättade att det nu var ok för mig och nizar att flytta upp till oslo. JAAA! nu kanske man kan få ett seriöst jobb, eller iaf ett jobb med bra betalt. på måndag eller tisdag så åker vi. ser verkligen fram emot att få träffa och bo med lillebror. jaa. det ska bli väldigt roligt iaf. "Ok, cest tout jaime dit a toi, dormir maintenant, dormir tres bien maintenant."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0