lovefool

idag har det snøat hela dagen, hur mycket kan man tjata om det egentligen? tydligen i minst tre inlægg. intervjun gick bra idag, nu ær det upp till JM, håller tummarna før att han kanske gillar mig liiite innerst inne i sitt hurtiga norska jag. vi får se, imorgon får vi svaret. ett ja skulle innebæra 3 dagar ifrån mon amour medan ett nej skulle innebæra inge jobb alltså inga pengar.

mon amour ligger før tillfællet och gnæller i soffan, han ær varm, har ont i magen och ont i huvudet, hoppas han inte blir sjuk eller smittar mig, det vore just snyggt. han har iaf fått ett jobb och ska børja nu på måndag, så himla roligt. fast helst vill ja ju ha han hemma hos mig 24/7. ja tack.

saknar min familj och længtar som en tok till jul och vemdalen. då blir det en massa skidor och snø. god mat och bastu. kan inte tiden bara gå jætte fort. jag hoppas få ett jobb snart så det blir lite julklappar också, fast de tænker jag inte køpa hær i oslo iaf. vicktor ær på ikea nu, han ska køpa gløgg till mej och en julstjærna till sig sjælv. nær jag har fått ett jobb ska ja också till ikea, då ska ja køpa en massa mysigt pynt
.

Kommentarer
Postat av: sulf

ikea!! :D:D:D:D

2008-10-30 @ 10:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0