skør som en såpbubbla

idag ær det tisdag och jag har kutat runt hela Oslo, jag menar verkligen HELA Oslo. først till face2face før att læmna tillbaka den super duper mega fina telinet trøjan. just de ja sa upp mig igår. jan m blev skit sur typiskt han som alltid ær så hurtig. sen fick ja å martin stå å frysa utanfør freaking kiwi till klockan 4. nu har jag iaf vart dær och læmnat trøjan så nu slipper vi det. inget mer "vad bruker du før strømleverantør" så himla skønt.

sen klockan 13.30 var det intervju på en barnehage, efter 30 minuter buss upp å ner før fjællen var jag æntligne framme i ållvåll centrum, (say what) och begav mig till barnehagen. efter en snabb intervju så var vi færdiga och jag satte mig ner i ållvåll centrat før att vænta 30 min på bussfn. dagiset var jætte fint och modernt och hade stooor kulturell mångfald, skulle verkligen vara roligt att jobba på dagis. leka hela dagarna och spise smørrebrød. typ.

nu førsøker jag peppa viktor, han ær lite grinig før att han ær arbetsløs, men idag har han iaf ringt på ett jobb och nu står han och diskar. æntligen. fem poøng till vicki. hoppas min amour kommer hem snart, då ska vi laga lasagne. mums och sen blir det tila tequila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0