sleepy boys saturday morning

nu har jag varit vaken længe, iaf två timmar. Viktor och nizar sover fortfarande ! ja ska nog ta och væcka dem nu. inte før att jag vet vad vi ska hitta på då men iaf, ska gå ut med två cvs idag, en till donken och en till videonova. igår søkte jag jobb som bara den, 20 st før att vara exakt. och jag har redan fått svar från två, det ena en kiwi butik hade redan tillsatt platsen. och det andra ett dagis ska ja på intervju på tisdag. ser fram emot det, men det stod att de ville att man skulle jobba fram till april, å det kan ju inte ja, eller ska ja sæga att jag kan och sen typ sluta. hmm. ge mig tips. nej ny blir det lite yoghurt och musli, sen får killarna fanimej ta å vakna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0