i am the walrus

i've got a new attityd im gonna wear it tonight. - pink
idag skiner solen igen. ingen jacka utan bara grå hoodie. skulle egentligen vart å fikat och shoppat med babysis nu men hon har skola och jobb så det bidde inget. iställer blir det fika med min kära fladdermus-ivan klockan ca 17. ser fram emot det alot, var väldigt länge sedan vi hade sån kvalitetstid. nu är det bara en heldag med älsklingen kvar, två hysteriskt tråkiga helpass på grönan kvar och en sovmorgon kvar tills  min flytt till oslo. spännande. ena jag känner att det kommer bli väldigt jobbigt att sova utan mon amour, men den andra jag känner att det ska bli spännande och roligt att komma till ett nytt ställe, umgås lite mer med älskade bror och förhoppningsvis tjäna fett med para. hmm. nizar kommer ju förmodligen att flytta upp han med snart så det är ok, annars kommer jag ju hem på helgerna. så ofta som jag kan. nu ska jag nog ta en dusch och betala lite räkningar. denna dagen ett liv - farbror melker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0