regn på min tisdag

idag har allt ont drabbat mej, jag har ont i halsen. punkt.

hursomhelst så har jag en del uppdateringar, i slutet av månaden flyttar jag till norge, för att bosätta mig tillsammans med min bror i huvudstaden. mycket mysigt, förhoppningsvis tjäna en massa pengar så att jag och nizar kan leva i lyx i tunisien i januari. hur skönt som helst. så idag trots ont i halsfan har jag begett mig till mamis and papis hus, nu ska ja betala räkningar, gråta över min ekonomi och leta jobb i oslo.

igår hade jag och älsklingen mys, vi lagade vitlöksfrästa räkor med körsbärstomater och spagetti och åt chokladmousse till den lilla sjöjungfrun. precious precious. det regnar som sagt idag så jag är bitter, men eftersom jag är en sån snäll människa så tog jag iaf med mej alla HP filmerna till min syster. ikväll är det om en pojke med hugh grant det kanske blir att se den eller vem kan slå filipåfredrik. hmm tricky. på söndag flyttar jag in till mami å papi och till helgen kommer blomman upp hit, underbart. tyvärr så jobbar jag verkligen hela helgen och kommer ha mycket att göra med min flytt åsåvidare. hmm hmm hmm.

iaf kan skriva en liten lista.

fem saker att se fram emot då det regnar på en tisdag:
1. jag ska äta mammas spagetti och köttfärsås ikväll.
2. den 25 får vi lön.
3. snart stänger gröna lund för säsongen.
4. törnrosa släpps snart på dvd.
5. roligt folk som kommer till sthlm för att hälsa på, typ blomman å kim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0