sommar 08

ja nu så är sommaren slut. oj vad mycket och lite jag har hunnit göra. nu är det regnigt och kallt, mycket kallt. jag är sjuk, nizar är sjuk. han ligger och sover just nu i min brors säng och jag dricker te med min syster och kollar på the great gatsby. one of the moste beautiful films ever made.
slänggungan på mitt jobb.
slänggungan på mitt jobb. med en glad camilla och sanna.


flera skärgårdsturer har det blivit med mon amour och familjen.
matvraksmoves tillsammans med emilia och sara. Hero.

början av säsongen på jobbet. emilia, mona, jag med oranga håret, solange, waslat och okänd. innan första pubkvällen på green room.

crazy people på jobbet. stört sköna. natan, sara, mona, sergio, waslat, emilia, somaya, solange, charlie och jag.
gänget på fest hos sara och solange. "alla som inte dansar är våldtäksmän" edna, julia, somaya, mona, jag, solange, sara och karim.

på jobbet tillsammans med sanna, vadå attraktion?

nu är det höst. dricker upp mitt te och myser under täcket med mon amour.
a bientot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0