drömmar

mörkt och kallt ute. idag har jag inte gjort någonting speciellt alls. jo jag har letat lägenhet i oslo, kollat upp vad man behöver för jobb i FN och kollat på söta mopsar. även hittat en utbildning som verkar intressant om jag i framtiden skulle få för mej att plugga igen. kandidatexamen i globala studier låter intressant sen kan man ta en master i mänskliga rättigheter och sen en kurs på 15 hp i juridik angående mänskliga rättigheter. det låter spännande så vi får se vad som händer. nu vill jag bara att jag och älsklingen ska komma iväg till norge och tjäna ihop en massa pengar så han slipper militärtjänst i tunisien och vi kan åka ner i januari och bara njuta av fisk sol och lugna stunder. 


Kerkennah islands. så fint. mitt hem i minst fem månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0