hej fisk

forfarande inga bilder tanker ni och blir lite sma sura, jag forstar er. jag har samma frustration har, ett arabiskt tangentbord och en stanaldersuppkoppling, jag ska se  vad jag kan gora, lite optimism finns kvar.

hej fisk ar iaf en normal halsningsfras har i tunisien, fisken ar ett valdigt vacker djur tydligen och det ar alltsa ingen forolamping. for ovrigt gar min arabiska bra, jag har inhandlat en liten bok som jag fyller med ord och fraser som jag lar mig. behi behi.

nu har vi borjar fa lite mer varme har, jag har brant mig pa ryggen och snart maste jag inhandla en ful solhatt sa att jag inte branner sonder min harbotten. men det blaser ganska mycket och april ar enligt nizar den trakigaste manaden pa aret, naval den ar ju snart slut.

snart har lucifer vuxit till sig sa att jag och nizar far ta hem honom, det ser jag fram emot, annars ar det inte sa mycket som hander har, vi dricker kaffe och roker vattenpipa, hanger med nizars kompisar och promenerar pa stranden, det hade ju kunnat varit ganska avslappnande, men vi har fortfarande for mycket issues for att jag ska vara lugn. jag ska inte traka ut er med mina problem, utan kan istallet komma med en glad nyhet, jag har upptackt en god och uppfriskande dryck.. yes, mint the och boga blandat, hur gott som helst. boga ar for er inte tunisien erfarna en lask som typ sprite. tunisisk edition.

ja pa tal om nya upptackter sa har jag ocksa hittat en motsvarighet till donken, mcdoner heter den och har mycket orginella burgare som big mc, hahahaha ingen tasty dock och ingen mcfeast extra tomat. daramot sa provade jag mcfish och det var inte sa illa.

det finns ett stort hotell pa kerkennah, dit gar nizi och jag for att spela biljard och airhockey, nizi utklassade mig pa airhockey, men jag vann biljarden aven fast han sager att han lat mig vinna, han ar verkligen en dalig forlorare och blir alltid super sur da han forlorar pa skitgubbe, da skriker han fuskis, fuskis.

vi har det som sagt bra, och saknar alla sota vanner och familj i sverige, fortsatt klottra kommentarer, det ar sa underbart att ha det att se fram emot. miljoner pussar och kramar fran tunisien.

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOVELIS! Vad underbart o läsa lite ifrån dig. Jag saknar dig verkligen!!!



Sitter hemma o degar framför datorn o tv:n..hundarna sover i min soffa o jag sitter bredvid ahhaha :-) gäller o ge med sig.



Har i helgen varit i south hampton o hälsat på en nära vän som flyttat dit :-) mkt trevig och pittoresk liten stad. bra shopping o fina parker som i övriga england.



O nu på fredag blir d en aningen längre tur gaaah HONGKONG here I come! men det visste du nog redan om då du läst det på min facebook. ska verkligen bli spännande... hoppas bara fyra heldagar räcker:-)



när ska jag komma o hälsa på dig?

under min semester i sommar kommer jag spendera hos neal i usa, men kanske lite längre fram mot hösten? eller har du tänk o flytta hem eller hur ser planerna ut?

såg han hade en goodlooking bror också =) många sskon där? hur lever o bor ni? tilsammans med alla i familjen eller själva??



oh låter som ni njuter av livet, helt annat liv där borta..långt långt borta..i fjärran land... vill också!!!





puss o kräm lovelis!//josefine*

2009-04-21 @ 22:28:36
Postat av: Anonym

Lisa! När kommer du hem igen? Några planer för i höst? Jag har i alla fall lyckats få lägenhet i Flemingsberg. Flyttar in någon gång i augusti. Hoppas du är där då...eller kommer senare. Saknar dig! Hade behövt höra dig och din röst nu. Alla kloka ord. Ta hand om dig hjärtat, MASSA kramar!!

2009-04-21 @ 22:28:54
Postat av: liv

HEJ GORGEOUSSS!!!!! Saknar dig GALET mycket! Är ju verkligen katastrof utan 9pack dubbeldip men i guess mcfest extra tomat väger upp det liite iaf! Hahah=) Vi har kollat resor, men de veckan vi vill åka verkar vara svår nu! Så sista minute isf, men vi har hört en del om att det är bråkigt där?

Saknar dig massor. Bra att jag har ditt nr nu, kanske inte kan ringa men kommer def att smsa=)! LOVE YOU<3!!!!

2009-04-23 @ 23:00:53
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0