eclipse abstinens.

jag är helt såld. jag finner egentligen inga ord för hur "besatt" jag känner mej av twilight serien. jag var så himla negativ i början, "nee, bara fjortisar som gillar den för att han är så snygg", "vill fan inte läsa nått om nå vampyrer" osv. men jag var sugen på att se filmen bara för att och även fast jag lovat mig själv att läsa boken först så satt jag och vicki där helt plötsligt i vardagsrummet med twilight på skärmen. robert pattinson gör hela filmen själv och även fast jag gillat honom sen han var med i harry potter (den flammande bägaren) så blev jag helt betagen, yeah thats right, betagen i hans karisma. vilken man! anyway, både vici och jag tyckte tjejen i filmen var lite plain så jag tog tag i att läsa boken. boken är mycket bättre än filmen, fast jag måste ju erkänna att nu ser man ju bara robs ansikte framför sig då man läser om edward cullen. inte mig emot. twilight läste jag ut på två dagar (den engelska versionen såklart) och var fort ner till pocketshop för att köpa tvåan new moon. ville ju ha läst den innan den kommer på bio i november. den läste jag också ut på två sekunder och nu har pocket shop stängt och jag sitter fast på jobbet te klockan 23. har läst lite sammanfattningar om eclipse (trean) och breaking dawn (fyran) och jag bara måste inhandla dessa. stilla min blodtörst så att säga. fyndigt. nu ska ja lyssna på lite klassisk musik här på jobbet och bara njuta av min lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0