kat deluna i kungsträdgården, im in heaven

jaaa igår var den bästan kvällen på länge. jag och gustav och moussi begav oss till kungsan för att beskåda kat deluna göra sin första show i sverige. jag var hyfsat lyrisk. har ju som sagt varit inne i världens kat deluna period och spelar hennes låtar på repeat 24.7 dagarna i ända så ni förstår säkert hur stort detta var för mig. åå guuu så bra hon var. så söt så mycket energi och alla mina favorit låtar också. jag hoppa, ja skrek, ja danskade, ja sjöng, ja filmade och jag fotade. det var en helt fantastisk kväll. tyvärr så blev kvaliten på mina "filmer" inte den bästa, tror typ högtalarna pajade i kameran pga hög ljudvolym, men men. det var ändå helt fantastiskt bra.

run the show, unstoppable, in the end, right now, breathing your love









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0