lillebror och jag

finns nästan ingenting jag gillar mer än att ha egen-tid med min lillebror. igår jobbade vi tillsammans fram till klockan 23 och sen hade vi sleep over hemma hos mej. vi kollade på franklyn och gjorde en lisa-gustav-klassiker: dillchips med dilldipp. låg och pratade och reflekterade inpå småtimmarna, men vad gör det. nu har han begett sig hemåt efter fyra timmar tillsammans med mej på jobbet och det känns redan tomt och tråkigt här i hökarängen. well. imorgon blir det ett besök på högbergsgatan iaf och klockan 18.30 kommer lejla till stan. hyr med mej lite film som vi kan mysa med då.  längtar det kommer bli fabulous.




från vänster: jag och lillbror på midsommar-middag i tunisien juni 2009. jag och lillebror på färjan mellan sfax och kerkennah juni 2009. jag och lillebror på burger king, sergels torg, hösten 2007. jag och lillebror på lucia fest i oslo, december 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0